Summa sidvisningar

onsdag 2 september 2009

Status OK, delivered !!!!!!!

Texten som kommer fram när jag kollar mitt trackingnummer på DHLs hemsida.
Eftersom jag är på jobbet vet jag inte om nya kameran ligger hemma eller inte……
Liiiiiite nyfiken är jag men jag väntar tills jag kommer hem.


Om någon undrar varför jag inte fiskat så mycket så beror det på lågt och varmt vatten.
Senaste fisketuren var inte sådär jättekul trots en del fisk.
All ”gojja” i vattnet i forma av alger, vass och skit gör att det inte känns lika kul som vanligt. Väntar på kyla och regn. Då jä-lar!!!
Har senaste tiden istället lagt lite energi på min blivande fiskehörna.
Nu är det ”bara” målning och dragning av elsystemet kvar.
Sen har jag äntligen mitt eget drömrum med en arbetsbänk för lite småmeck och ett skrivbord bara för fiskeprylar klart!!

SKITFISKE PÅ ER ALLA!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar