Summa sidvisningar

torsdag 3 september 2009

Bara data och inget fiske......

Är hemma pga att jag inte är helt kry........

Känns som om det kommer att dröja ett tag tills det blir fiske igen :-(

Försöker istället sätta mig in i hur jag får bäst filmer med min nya kamera samt hur jag sen kan få in dom i bloggen.

Verkar som att jag är född 5-10år försent fött att fatta sånt lika lätt som vissa andra :-)

Verkar dock till sist som om jag fått lite ordning på prylarna.

Denna filmen är från min återfallsfisketur 080607.  Hade det inte varit för just denna gädda hade jag garanterat inte suttit här och skrivit nu eller knallat runt längs åar och sjöar i ur och skur och letat efter en 10+. Ibland går det som det går........

Just denna gädda bjöd på en väldigt trevlig fight på väldigt lätta prylar.

Synd att min cornflakeskamera inte klarar mer än 30 sekunder film.

Nu skall det dock bli bättring. Aldrig mer 30 sekundersfilmer :-)

SKITFISKE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar