Summa sidvisningar

lördag 12 september 2009

090912 FORTFARANDE INGET FISKE……….


Hade planerat att eventuellt kunna ta en minitur efter jobbet men kände mig inte riktigt kry så jag hoppade över det.
Om jag känner mig piggare imorgon så kanske……
Får tills dess sitta hemma och drömma istället.
Har lagt till en ny blogg bland favoriterna som heter Team Tågaborg.
Hittade även en film då jag släpper tillbaka mitt PB på 9,2 kg.
Om Om ni tycker att jag låter lite stressad så är det helt rätt.
En gädda på 9,2kg får en att känna konstiga saker.
En känsla som man vill ha igen och igen………
Eftersom den är filmad med min gamla cornflakes-paket-kamera så varar filmen bara 30 sekunder men är ändå ganska ok.

SKITFISKE!!

Totalt antal gäddfisketurer i år : 89
Övriga fisketurer:4
Antal gäddor: 90
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar