Summa sidvisningar

onsdag 9 september 2009

090909 KASS FISKE!!!!!


Tog en liten runda efter jobbet idag……..
På första stoppet körde jag med jerkprylarna och min nya Zam Z Tail.

Insåg dock direkt att det inte skulle bli någon fisk.
Usla förhållanden.
- Skitvarmt!!!
- Skitlågt vatten!!!
- Skitklart vatten!!!

INTE ETT RÄTT!!!!!
Trots att nya betet inte fångade någon fisk är det ändå en av mina nya favoriter. Fisken kommer att komma!!!

Efter dettas fiasko körde jag vidare till ett annat ställe där man brukar få fisk oavsett väder och vind.
Dock inte idag……
Tillbringade istället tiden med att testa min Belly Cam samtidigt som jag fiskade.

Både såg och kändes knäppt men funkade bra.
Testade även att filma med kameran på stativ och jag får nog säga att det blir lite proffsigare filmer när kameran står still. Blir nog mest det i framtiden.
Köpte ett fint full-storlek-stativ på Netonnet för bara 300kr. Grymt!
Ser ut som ett proffs stativ.


Jaja hoppas på lite kyla, regn och blåst så fisket kan starta på allvar igen!!

Skitfiske!!
SKITFISKE!!
Totalt antal gäddfisketurer i år : 89
Övriga fisketurer:4
Antal gäddor: 90
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Förhållanden/beten
Temperatur ca 25grader , klart väder, vattenstånd superlågt, hyperklart vatten med ganska mycket vattenväxter och ”skit”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar