Summa sidvisningar

söndag 18 oktober 2009

MER NYA PRYLAR!!!!!

Gjorde ett besök i Malmö idag.
Började med Fiskekompaniet.
Målet var vintergummistövlar och kanske en flytoverall.
De hade ett par La Crosse som såg trevliga ut men inte i min storlek…..
Åkte då vidare till Sportfiskegiganten och kollade läget.
Fastnade då för en tvådelad flytoverall. Den där som ”bara” kostar 2000kr och har varit i deras annons men har ett ordinarie pris på 5000kr. Provade och slog sen till direkt.
Ganska cool med integrerad flytväst. Nu kommer man att vara både varm och säker!
Provade där även ett par La Crosse i min storlek men de föll mig inte i smaken alls.
Kändes för höga och tighta…….
Stannade på hemvägen till på Burlöv Center och vad hittade jag då där?
Jo ett par vinterfodrade Tretorn gummistövlar för 500kr. Blev köp direkt!!
Flytoverall och stövlar 2500kr. Totalt sett höll jag mig nästan till min budget.


Och ja, jag vet att bilden blev riktigt dålig……..
Dyrare overall än planerat men billigare stövlar.
Nu kan inget väder stoppa mig. Her I come!!!!
BLEKINGE PÅ MÅNDAG!!!!!

SKITFISKE!!!!!
Totalt antal gäddfisketurer i år : 100
Övriga fisketurer:4
Antal gäddor: 97
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar