Summa sidvisningar

måndag 26 oktober 2009

091026 NYA PRYLAR (igen….)

Till sist hittade jag mina eftersökta Zam Z Tail hos Sportfiske Poolen.
Detta efter ett tips från en arbetskompis.
Upptäckte då att jag har den länken här på bloggen……..
När man väl då beställer är det ju lika bra att ösa på.
Det blev en sjunkande Zam Z Tail i någon konstig färg med rosa tail. Ser bra ut!


Sen blev det en medium Zam Z Tail i gäddfärg. Grym!!


Sen slog jag även till och beställde 2 st Rapala Subwalker.
Brinks fel………


Sen sist men inte minst så beställde jag även ett par Rapala fiskehandskar.


Vill inte kasta spöet i vattnet fler gånger och då gäller det att ha bra grepp.
Får hoppas jag får prylarna innan jag skall ut nästa gång!!!

SKITFISKE PÅ ER!!!!

Totalt antal gäddfisketurer i år : 102
Övriga fisketurer:4
Antal gäddor: 97
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar