Summa sidvisningar

fredag 30 oktober 2009

091029 TAIL-O-MANIA

Körde in om Fiskekompaniet innan jobbet.
Ni har väl inte missat deras REA!?
Idag var det Calle som jobbade.
Kul att shoppa  samt snacka lite(läs MYCKET) fiske.
Målet var att handla på mig lite material för Tailtillverkning.
Det blev några jiggar , lite Owner 2/0 krokar samt en Buster Shallow.
Kolla fotot. Jag lade till min Zam Z tail så att ni kan jämföra formen.


Kunde sen inte hålla mig så jag tillverkade en tail direkt.

Kolla hur grymt bra dom blir. Ser precis ut som en Zam Z original. Den är överst på bilden.  Denna modellen rör sig grymt fint i vattnet.
Får se när jag kan provfiska……….

10+  is out there!!!!!


SKITFISKE PÅ ER!!!
Totalt antal gäddfisketurer i år : 102
Övriga fisketurer:4
Antal gäddor: 97
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar