Summa sidvisningar

tisdag 23 mars 2010

NY "SUPERRULLE" PÅ TRADERA

Till ismetet har jag plockat ihop alla gamla rullar jag hittat hemma i lådorna.
Har inte velat använda mina vanliga rullar till detta då dom får ganska mycket stryk när dom slängs i bagaget på bilen och sen i pulkan osv.
Kände dock att jag behövde en  isrulle till i vettig storlek.
Hittade denna superrullen på Tradera idag :-)
49 kr i inköp och lika mycket i frakt.
Cardinal 955 årsmodell okänd.


Får se om det går att skrämma liv i den igen…..
Vill ju vara redo nästa vinter (om det blir is).

Annars så var planen att tillbringa en massa tid med jakten på 10+ denna veckan men alla som dom senaste dagarna sett en bäck eller å förstår varför jag inte gjort så.

Tror att vattenståndet är typ 5 ggr det normala. Dröjer nog tills det går att åfiska igen……..

SKITFISKE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar