Summa sidvisningar

måndag 22 juni 2009

090622 Fiske i stor å efter stor gädda

Efter jobbet blev det en timmes jakt på storgäddan.
Fullt solsken, varmt som f-n och grumligt vatten.
Inte idealiska förutsättningar men man vet ju aldrig.
Plötsligt kan det hända och det kan vara när som helst……….. Dock inte idag…….
Hade glömt kameran hemma så jag hade bara min fantastiska mobilkamera att lita på så det var kanske tur att jag inte fick min 10+…….


Jag hade faktiskt inte ett enda napp men det var en ganska skön minitur.
Bättre fiska ofta än länge.


Skitfiske!!!!!!!!!!


Totalt antal fisketurer i år : 66
Antal gäddor: 48
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Förhållanden/beten
Temperatur ca 23 grader, klart väder, vattenstånd ?cm , grumligt vatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar