Summa sidvisningar

söndag 23 november 2008

081121 Ny jerkrulle

Efter senaste fisket blev jag så förbannad så att jag stack hem och började läsa jerkrulletrådar på nätet.

Efter en del velande bestämde jag mig för en Ambassadeur 5601C JB.

Kollade runt lite på nätet och hittade en affär som heter Olssons fiske.

Ovan nämnda rulle 1195kr. Jag ringde på Torsdag eftermiddag och beställde rullen och jag fick den dagen efter!!!!!!! SUPERSERVICE!!!!

Rekommenderas varmt. Svarade direkt på telefon och gav ett mycket proffsigt intryck!!!

Nu har jag alltså en ambassadeur 5601C JB med Power Pro 0,36mm lina samt jerkspö samt flera jerkbaits. Skall dessutom in på fiske o fiskar i Malmö imorgon så det blir nog något Jerkbait till.....

Nu fattas bara fisken……….

Nu är jag laddad för jerkfiske igen!!!!

Jag har planer på att sticka ut nu i veckan och testa igen…….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar