Summa sidvisningar

torsdag 9 april 2009

090408 SKITFISKE!!!

Tog en tur in om F-ån efter jobbet idag. Var ju bara tvungen att testa några av mina nya 4 Play beten. Trots att jag ännu inte är 100% frisk så kunde jag inte låta bli.

Allt såg bra ut när jag kom dit. Lugn vattenföring och klart fint vatten.

Inte ett enda hugg………………….

Trots att jag testade ett par olika färger så vägrade dom hugga.

Börjar nästan tro att gäddorna på ”min” lilla sträcka tröttnat på 4Play.

De senaste gångerna har jag inte haft ett enda hugg här på mina 4 Play men flera bra hugg på Buster Jerk.

Nästa gång blir det mer Buster!

Det var i alla fall mysigt väder.

Skitfiske på er!!!!

Totalt antal fisketurer i år : 38
Antal gäddor: 21
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Förhållanden/beten
Temperatur ca 15 grader, klart, vattenstånd ca -15cm, klart vatten/ , 4play 19cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar