Summa sidvisningar

fredag 29 januari 2010

100129 SHOPPING

Har inte blivit så mycket fiske på senaste tiden av förklarliga skäl.
Jag har isfiskespö men ingen borr.
Sen har jag även lite ”småpul” med huset att fixa med.
Del 1(takbyte och kup-bygge) är klart och nu kommer del 2 (ny ovanvåning).
Passar ju bra nu då jag hellre ”offrar” isfisketid än ”öppet-vatten-tid”.

Fick dock ett tips av Brink idag om att det kommit in 200mm isborrar på fiskekompaniet.
Eftersom jag nu köpt isfiskespö så ”måste” jag ju också ha en borr.
Sagt och gjort. In som en blixt på Fiskekompaniet och handla borr!
Jag tycker ju inte att isfiske är underbart roligt men man kan ju komma åt ställen som normalt är omöjliga att fiska på vilket är lite trevligt….
Sen måste man ju fiska lite bara för att överleva…
Nu saknas bara en vattentank så att jag kan ha lite betesfisk redo.
Detta projekt är på G. Bilder kommer sen.
Fick också hem en fin Buster som jag vann på Tradera. Grymt fin!!

I brist på egen fiskelycka får man försöka glädjas åt andras.
Dagens vinnare är nog Brink som lyckades lura upp en 10,1 kgs pike.


www.brinksfiske.blogg.se


Bara att lyfta på hatten och gratulera.

Hoppas att jag själv också når den viktklassen i år.
Har ju inte börjat så bra men ni vet hur det är .
Plötsligt händer DET!!!!!!

SKITFISKE PÅ ER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar