Summa sidvisningar

onsdag 5 maj 2010

100504 EFTER-JOBB-GÄDDA

Då allt flöt på ganska bra på jobbet idag så passade jag på att ta en snabb tur på ett ställe där jag vet att det finns fin fisk. Vädret var ju inte det optimala med sol och klart lågt vatten men samtidigt så kan det ju hända plötsligt……

Dock inte idag. Stället jag hade hoppats på gav inte ett endaste napp.
Knallade då vidare och fiskade av ställena runtomkring och plötsligt högg det i alla fall en liten snipa på min Buster. Jag blev inte FF!!!


Efter detta urtidsmonster ringde matklockan och jag fick bege mig hemåt.
Väl hemma hittade jag denna i brevlådan.


Får väl läsa om storgäddor istället för att fånga dom :-)

SKITFISKE!!!!!!!

Totalt antal gäddfisketurer i år : 26
Övriga fisketurer:1
Antal gäddor: 22
Årsbästa (Gädda): ca 6 kg 100308
PB (Gädda): 9,2kg 090312
Förhållanden: Klart blåsigt , ca 8-10grader. Klart lågt vatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar