Summa sidvisningar

fredag 27 november 2009

091127 FORTSATT KASS FISKE

Golvfärgen hade torkat så att jag kunde komma åt mitt spö imorse.
Hade ganska stora förhoppningar inför dagens fiske.
Dessa grusades dock ordentligt direkt när jag kom fram till ån…..
Senaste tidens regn gjorde att ån var som en lerig flodvåg.
Gjorde trots det ett par försök att fiska.


Strömmens styrka gjorde det dock omöjligt att fiska.
Man undrar hur fiskarna kan klara sig under sådana förhållanden?
Körde då vidare till en liten sjö istället men det blev inget där heller…..
Har regnat lite väl mycket senaste tiden. Hänger såklart ihop med mitt takbyte på huset som aldrig blir klart…..
Antar att monsunperioden är slut direkt när mitt takbyte är klart………
Få väl stå ut ett tag till!
SKITFISKE PÅ ER!!!

Totalt antal gäddfisketurer i år : 111
Övriga fisketurer:4
Antal gäddor: 100
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Förhållanden/beten
Temperatur ca 10grader , mulet , vattenstånd 10cm, helgrumligt vatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar