Summa sidvisningar

lördag 18 juli 2009

Ny regnjacka

Nu forsätter semestern hemma i skåne !
Senaste dagarna har ju varit på tok för varma därav inget fiske.
Var inne på Intersport häromdagen och letade skor till barnen.
Hittade skor samt en väldigt fin regnjacka till mig själv.
Kunde inte motstå trots det ganska stabila priset…..
Kändes bara så rätt.
Var så otroligt trött på min gamla regnjacka. Med den blev man mer våt på insidan än utsidan.....
NO MORE!!!!!!!


Tror att den kommer att invigas i morgon bitti.
Vädret just nu talar ju för det.
Har dock inte riktigt bestämt mig för var jag skall fiska????
Om regnet håller i sig är det ju hopplöst att sikta på å-fiske pga vattenföringen så då får jag ju istället sikta på sjö-fiske och då är frågan var jag skall åka?
Funderar under kvällen.
Var ju evigheter sen jag fiskade senast.
Får se när jag vaknar………………………

SKITFISKE!!!!

Totalt antal fisketurer i år : 76
Antal gäddor: 59
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar