Summa sidvisningar

söndag 26 juli 2009

090726 One for the record……..

Stack ut tidigt i morse för att testa i min ”nya lilla sjö” hur det skulle gå att jerka där med riktiga grejor. Förra gången blev det ju 2 stycken gäddor på kort tid med kass grejor så idag skulle jag slå till på allvar…….. Trodde jag……… Inte ett enda napp!!!!!

Körde vidare till ytterliggare tre ställen men inte heller där blev det något.

Sammanlagt hade jag en slö följare och ett snip-hugg.

Lyckades även riva ett hål i nya fiskeväskan på ett armeringsjärn ¤#%¤#%&#&#

Inte en superdag fiskemässigt sett………
Tog inte ens ett kort idag.
Försökte ta ett då en påfågel med ungar korsade vägen men jag hann inte.
Trodde först det var en fasan men ikke. Trodde bara påfåglar fanns i djurparker???
En rymling????

Skitfiske !!!
Totalt antal fisketurer i år : 80
Antal gäddor: 69
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Förhållanden/beten
Temperatur ca 15grader , klart väder, vattenstånd superlågt (-30cm) , superklart vatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar