Summa sidvisningar

torsdag 29 januari 2009

090129 Äntligen lurade jag den……..

Det blev en litten snabbis in om F-ån även idag…….

Klart och lågt vatten = bra fiske!!!

Började direkt på stället där jag haft hugg de senaste dagarna.

Efter ca 5 kast sitter den då äntligen fast!!!! 



Trevlig gädda på ca 3 kg som gav en riktigt bra fight! Snabb fotografering och sen tillbaka i vattnet.

Testade också min nya lip grip från Biltema. Betydligt bättre kvalitet på denna än den senaste jag köpte med inbyggd våg, roterbar osv.

Har egentligen bara tänkt att ha den till smågäddor då jag inte tycker att gälgreppet funkar så bra på dessa.

Efter denna gädda gjorde jag ytterliggare ett par kast dock utan napp.

Min lilla 4 play börjar nu bli ganska märkt av de gäddor som smakat på den…..




Skitfiske på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar