Summa sidvisningar

torsdag 11 december 2008

Luxemburg 081208

Så framme på hotellet........

Det ligger helt fantastiskt!!! Dessa kort är tagna i receptionen på hotellet. Man kan kasta från trappan på hotellet ner i floden.

Oturligt nog så har det varit ganska mycket snö förut som just nu orsakar väldigt hög vattenföring så det blir inget fiske denna gången...

Om allt går som planerat skall jag förhoppningsvis tillbaka hit delar av Februari, Mars, April och eventuellt mer och då lär det ju bli fiske :-)

Kolla länken. Ser ju ganska trevligt ut på sommaren.

http://www.channels.nl/19643.html

Har nu oxå laddat min UL fiskelåda. Eftersom jag de senaste fisketurerna bara fått småttingar så har jag planerat att vid nästa fisketillfälle prova min UL utrustning. Känns ju lite roligare att få en 2 kilosgädda på UL än på jerk kitet.... Har oxå hittat en UL jerk som skall testas.

Har dock försökt att "biffa" upp en del av betena lite så att dom skall se större ut och då eventuellt lura större gäddor.

Fortsättning följer från Sverige.

Ha det bra!

Jörgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar