Summa sidvisningar

söndag 7 december 2008

081207 F-ån och N-sjön

Med tanke på det underbara vädret så gick det ju helt enkelt inte att låta bli att fiska idag.....

Stannade först till vi F-ån som brukar leverera fisk men idag var det på tok för mycket vatten för att man skulle kunna fiska på ett vettigt sätt.

Lyckades inte få ett enda napp.....

Åkte sen vidare till N-sjön. Den låg nästan spegelblank. Fantastiskt.

Dock var fisket inte helt lysande. Jag hade nån gädda som följde med fram till mina fötter och jag hade en mindre gädda på ett litet tag innan den släppte.

Vägrade dock att ge upp utan att ha fått en enda fisk och till sist fick jag faktiskt en liten liten gädda på min nya Buster Jerk.

Inte så lysande resultat på 3 timmar.........

Skall åka till Luxemburg imorgon och jobba. Var ute på nätet och kollade och mitt hotell verkade VÄLDIGT trevligt.

Placerat ca 25 meter från en vacker flod med fiskerätt som tillhör hotellet. Fiskegrejerna skall med! Mer om detta senare.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar