Summa sidvisningar

torsdag 21 oktober 2010

101020 EN DAG EFTER

Ligger hela tiden en dag efter i rapporteringen men det skall ändras nu!
Igår blev det lite gäddmete med mört. Hade laddat min gäddmobil….


Efter bara ett litet tag så fick jag ett bra hugg och kunde landa denna fisken och när jag släppte tillbaka den efter några kort så fick jag ett hugg på mitt andra spö.


Kunde då direkt landa en minisnipa. Nya fiskemössan verkar funka bra!!

Efter det hände det dock inget mer förutom ett hugg som inte ledde till fast fisk.
Efter detta så var min mört slut……..

Idag ordnade det dock upp sig igen. Jag och Brink har nu säkrat betestillgången för ett bra tag framöver. Anledningen till att det ser mörkt ut i baljorna är mööööööört!!! Tack för tipset Mr Dring!!!


Skitfiske!!!

Totalt antal gäddfisketurer i år : 43
Övriga fisketurer:1
Antal gäddor: 82
Årsbästa (Gädda): 7,2 kg 100828
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar