Summa sidvisningar

fredag 18 juni 2010

SHOPPING

Eftersom jag inte hinner fiska får jag väl shoppa lite på nätet sålänge.....
Har fått en ide om att försöka fixa till ett riktigt UL jerk kit. Har sen tidigare ett BFT walker vertikalspö som jag gillar och som passar hyggligt bra till detta ändamål. Rulle har det dock varit sämre med. Nu fastnade jag dock för en Calcutta 101B.


En sådan med 0,28mm gul Power Pro kommer att bli fint. Är inte förtjust vare sig i stillastående linspridare eller tumtangent men jag får väl ge det en chans ........
Ska bli kul att få en ordentlig gädda på dessa grejor.
Dom som vet säger ju att Calcutta är "da shit". Vi får se :-)
Vet ju att jag har en svag sida för ABU prylar........


Skitfiske!!!


Totalt antal gäddfisketurer i år : 30
Övriga fisketurer:1
Antal gäddor: 28
Årsbästa (Gädda): 7 kg 100512
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar