Summa sidvisningar

lördag 26 december 2009

MEGAFLÖDE!!

Tog en liten sväng idag med hopp om lite trevligt åfiske.
FEL FEL FEL hade jag………………..
Jag har aldrig tidigare upplevt ett liknande vattenflöde.

Helt j-la otroligt mycket. Min referenspunkt som jag brukar kolla på när det gäller vattennivån kunde jag inte ens se!
Var bara att glömma fisket.
Åkte vidare till en sjö för att kolla möjligheterna där.
Här såg det bättre ut och vid inloppet från en liten bäck fanns det ganska mycket öppet vatten som jag försökte fiska av.
Gick hyfsat bra att kasta mellan isbitarna men tyvärr var ingen fisk på hugget idag (heller).
Ser nu fram emot en eventuellt väldigt seriös fisketur på Måndag.
Om den blir av så kommer det rapport!

SKITFISKE!!


Totalt antal gäddfisketurer i år : 116
Övriga fisketurer:4
Antal gäddor: 101
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Förhållanden/beten
Temperatur ca 2 grader , mulet , vattenstånd otroligt högt, helgrumligt vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar