Summa sidvisningar

måndag 15 maj 2017

MUSEN

Har sedan en tid tillbaka filat lite på ett gummibete till.
Sedan innan har jag ju gjort ”Tysken” som hittills levererat riktigt bra.
Fiskar nästan enbart med detta bete J
Nu inför sommaren har jag dock velat tillverka ett downsizebete. Jag har alltid gillat Pig Jr så det var ungefär denna storlek jag siktade på. Jag ville göra ett långt och smalt gummibete som kunde fiskas med lätta prylar.
Nu är jag klar och jag är så sjukt nöjd med resultatet‼‼
Ser nu att den liknar en havsmus så den får då heta musen J
Hade inte kunnat drömma om att den skulle bli så bra‼
Lätt men ändå ganska stor. Kan utan problem fiska den med mitt UL-jerkkit.
En Tatula 200 på ett vertikalspö med kastvikt upp till 40g. Riktigt bra kombo!
Kommer att fiskas flitigt med detta bete under sommaren.












SKITFISKE‼!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar