Summa sidvisningar

onsdag 30 december 2009

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!

Så var året nästan slut och det lär inte bli mer fiske för mig innan 2010.
117 fisketurer har gett 103 gäddor.
Har höjt mitt PB ordentligt detta året då det är först nu jag börjat fiska på allvar efter lite större gäddor. Under hela min ungdom har jag aldrig fått en enda gädda över 2,5kg och detta året har jag fått flera kring 5kg samt en topp på 9,2kg.
Jag kan inte vara annat än nöjd!!!
Mitt personliga mål för nästa år är dock kristallklart.
Jag skall gå ner minst 10 kg i vikt samt fånga en gädda på minst 10kg.
2 lika svåra saker att uppnå?
Kanske till och med är lättare att fånga 10kg gädda än att banta ner sig 10 kg? Vi får se hur det går…….
Satt och kollade igenom mina bilder och samlade ihop de som jag tycker blev bäst(dvs störst fiskar).
Sätter här in dom månad för månad.

Januari och November har inga bilder då dessa månader inte bjöd på så bra fiske för mig men på de andra 10 finns det minst en bild.

Februari 


Mars


April

Maj 

Juni


Juli


Augusti


September

Oktober 


December




JAG ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT NYTT SKITFISKEÅR!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar