Summa sidvisningar

lördag 5 december 2009

091205 JAG FÅR INGEN FISK……

Blev en ganska lång fisketur idag.
Vattennivån som senaste veckorna varit på tok för hög var nu nere på en vettig nivå igen.
Fiskade av flera av mina hot-spots utan att känna ett enda hugg.
Hittade även ett nytt ställe idag som såg så hett ut att det nästan gjorde ont!
Där finns GARANTERAT en 10+!!!!!
Nästa gång jag skall dit skall det metas gädda!!
Måste bara hitta lite vettiga metprylar.
Dock så blev det inget idag. Inte ens ett litet hugg.
Helt j-la otroligt vad dåligt fisket gått för mig senaste veckorna.
Hoppas det vänder snart!
Verkar ju helt omöjligt att komma vidare efter gädda nr 100.
Bara att kämpa vidare………
Kan ju glädja mig med att färdigställandet av min fiskehörna gått bättre än fisket.
Kommer snart att lägga upp en liten rapport om hur det går och blir.

SKITFISKE PÅ ER!!

Totalt antal gäddfisketurer i år : 113
Övriga fisketurer:4
Antal gäddor: 100
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Förhållanden/beten
Temperatur ca4grader , mulet , vattenstånd -7cm, halvgrumligt vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar