Summa sidvisningar

lördag 21 november 2009

DET SER LJUST UT

i min fiskehörna nu.
Idag har jag kopplat färdigt all el och sen anslutit allt i centralen.
Fantastiskt!!!
Nu har jag ledbelysning om man bara skall gå igenom rummet samt belysning ovanför både arbetsbänk och ”fiskebänk” samt rumsbelysning.
Allt kan naturligtvis styras separat.
Ovanpå detta har jag desutom uttag överallt!! Inga mer j-la förlängningssladdar kors och tvärs i rummet.
Alla installationer ligger på trådstegar runt om i hela rummet och där jag skall jag även lägga antenn och telekablar samt luftslangar till kompressorn.
Nu är golvmålning nästa aktivitet och efter det är det inflyttning och möblering.
Gött!!!
Om det finns möjlighet så blir det nog en liten minitur imorgon!


SKITFISKE PÅ ER!!!!
Totalt antal gäddfisketurer i år : 109
Övriga fisketurer:4
Antal gäddor: 100
Årsbästa (Gädda): 9,2kg 090312
PB (Gädda): 9,2kg 090312

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar