Summa sidvisningar

torsdag 9 december 2010

MER FÖR SOPTUNNAN

Idag gjorde jag av någon idiotisk anledning ett försök till med min skit-kolvärmare.
Jag tände kolet hemma i värmen innan jag stack iväg.

Någon minut senare var den iskall…….

Direkt när jag kom hem åkte den i tunnan (igen).

Passade då även på att slänga min sista engångsgrill från Netonnet.



Jag och Brink har ju testat dessa grillar två gånger med samma dåliga resultat.

Sista gången försökte vi få glöd med hjälp av en gasbrännare utan större framgång.

Hur kan man överhuvudtaget lyckas att göra kol som INTE börjar glöda när man bränner på det med en gaslåga?

Ett tips till husbyggare! Isolera med Netonnet kol så får ni ett hus som aldrig kan börja brinna!!!

Ett andra alternativ är att isolera med handvärmarkol. Det brinner inte heller…….

Betyg 0 gäddor av 5 möjliga.

Skitfiske!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar