Summa sidvisningar

onsdag 1 december 2010

101130 PIMP MY PULKA

Som vissa nog inte kunnat undgå så fastnade jag ordentligt för isfiske förra året.
Beställde därför upp ett par Berkley svarta spöhållare i våras som sen dess legat och skräpat i ett hörn i källaren. Svarta Berkley spöhållare + svart BIOS pulka = hett……..

Med tanke på senaste tidens väder tyckte jag att det var dags att montera dom på pulkan idag.


Man måste ju vara redo när det är dags!

Gick smidigt att montera och jag är inte speciellt rädd för att dom skall trilla av om man säger så  :-) Alla som känner mig vet att jag inte är nöjd med att fästa saker halvkass.....

Blev riktigt riktigt bra!!! Skall bli skönt att slippa ha alla spö liggandes i en enda röra i pulkan. Nu är man nästan proffs!!!

Pulkan använde jag ju en del redan förra året och den är riktigt riktigt bra. Helt omöjlig att välta. Lite skillnad mot att använda barnens pulka som jag gjorde i början….

F-n vad det skall bli kul att komma ut på isen igen!!

Pulka och spöhållare får 5 gäddor av 5 möjliga i betyg!!


SKITFISKE!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar