Summa sidvisningar

tisdag 8 juni 2021

AMBASSADEUR 7000

 

För typ ett år sedan åkte min kära Ambassadeur 7000 i marken så att gavel samt stativ blev snett

Denna rullen fick jag av min mamma när jag var liten….

Detta gjorde ont i hela kroppen

 

Har sedan dess hållt koll på Tradera efter en donatorrulle.

 

Till sist hittade jag 2 st!

 

En helt ny. Dock fel skruvar på vevgaveln och guld istället för ett silvermärke på andra gaveln. Dock i helt nytt skick med låda och allt. Denna har jag bara lagt undan 😊

 



 

Sen hittade jag en till som var exakt rätt förutom någon liten detalj i trycket på gaveln.

Skicket var utsökt på denna rulle!



Jag slaktade denna och behöll så mycket jag kunde av min originalrulle.

 





 Resultatet blev att jag nu har en finare rulle än när den trillade i marken 😊




Skönt‼!

 

Nu kan jag släppa det‼

 

SKITFISKE‼!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar