Summa sidvisningar

torsdag 22 december 2011

JAG LEVER FORTFARANDE :-)

Trots total fisketorka finns jag kvar på jordens yta.
Senaste månaderna har ägnats åt jobb, familjen, bilen och huset.
Min (svarta) bil börjar bli tuffare och tuffare att få igenom besiktningen :-(

Skall därför tillbringa julledigheten med en hel del bilkmek.

Förhoppningsvis blir det även lite fiske i öppet vatten innan vintern kommer på allvar.

Det är dock isfisket jag längtar efter!!!!

Rapport kommer direkt när jag varit ute!!

Till dess önskar jag alla en riktigt GOD JUL!!!!

Totalt antal gäddfisketurer i öppet vatten  i år : 54
Övriga fisketurer:2
Antal isgäddor:16
Antal öppet vatten gäddor: 80
Årsbästa (Gädda): 13,1kg 110318 längd 113cm
IS PB (Gädda): 10,3kg 110301 103cm omkrets 52cm
JERK PB (Gädda): 13,1kg 110318 längd 113cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar