Summa sidvisningar

söndag 4 december 2011

111204 INGET FISKE…….

Som ni nog har märkt så har det inte blivit varken fiske eller bloggning senaste tiden..

Har inte blivit riktigt frisk sen jag låg sjuk i lunginflammation för en månad sen :-(

All kraft har gått åt till att hålla näsan ovanför ytan, dvs försöka sköta  jobb och familj.

Skall påbörja en omgång av penicillin nu (igen) och jag hoppas det kan hjälpa…….

Det enda i fiskeväg jag pallat med har varit att handla Cardinal 755or  på Tradera.

Den sjätte och sista köpte jag dock av en arbetskamrat som läst på bloggen att jag var på jakt. Tack Mats!!

Nu är isutrustningen komplett! 6 likadana spön och 6 likadana rullar :-)

Om det blir lite riktig vinter här i Skåne så skall det isfiskas!

Till dess så siktar jag först och främst på att bli frisk!!!

SKITFISKE PÅ ER!!!!

2 kommentarer:

  1. Tjena! Vad använder du för spön/rullar? :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Jörgen!
    Jag har tänkt på dig, efter att jag har skrivit att det var halar USA blev jag dålig på kvällen, fick smärtor i bröstet. Dagen efter fortsatte det så jag ringde igen, fick träffa läkare efter 5 timmar som tog EKG och sa att jag hade lugninflamation och bivärkning av efidrin därför fick jag ont i bröstet. Fick ny medicin men på kvällen fick jag ont igen( och då menar jag ONT, sällan jag klagar över ont i vanliga fall). Åkte till akuten och fick tjafsa med reseptionen, du ser frisk ut sa hon... Jag stig på mig och fick undersökning, hamnat i HIA( hjärtinfarkt avdelning!) tydligen har inflamtion har spridit sig till hjärt muskeln... Jag var paff av det hela... Och var inlagd i 5 dagar... Så jag vet inte vad du har men det lät likadan i början, har du ont i bröstet så sök hjälp! Krya på dig!

    SvaraRadera