Summa sidvisningar

tisdag 28 december 2010

101225 RÄTT PLATS FEL TID

Hade stämt träff med bloggkollegan Stefan för att köra ett ispass på samma ställe som levererade min 10+.
Ganska snabbt fick jag dock dåliga vibbar.

Förra gången började det hugga innan jag fått i mört nr 2.

Nu högg det inte alls….

Trots fiske från tidiga morgonen till skymning så var det (nästan) stendött.
Stefan hade en kontakt som dock bara blev kontakt…..
Bitmärkena avslöjade att det rörde sig om en mindre gädda.

Otroligt att det kan skilja så mellan 2 fiskepass!!

Om jag inte hade vetat bättre så skulle jag dömt ut stället totalt.

Det tänker jag dock inte göra då jag tror att det finns större gäddor där än ”min” tia.

Går dock bättre för Brink i Thailand. Fick ett MMS häromdagen med en bild på en Mekongmal på 19 kg……. Antar att det kommer bilder på något sätt någonstans. (Om du vill att jag skall dra in en bild här på bloggen får du lägga en kommentar din glidare).

I´ll be back!!!

Totalt antal gäddfisketurer i år : 52
Övriga fisketurer:1
Antal gäddor: 111
Årsbästa (Gädda): 10,2kg 101218
IS PB (Gädda): 10,2kg 101218
JERK PB (Gädda): 9,2kg 090312
METE PB (Gädda): 9,4kg 101107

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar