Summa sidvisningar

måndag 15 november 2010

NEW SHIT

Har blivit lite nya prylar senaste dagarna.
Slog till och förlängde min prenumeration på Fiske Feber och valde då erbjudandet med en BFT tång som jag suktat efter länge.

Att den sen låg i postlådan samma dag som jag upptäckte att jag tappat min Rapala tång gjorde ju inte saken sämre. Grym att klippa lina med!!

Jag har ju som tradition att glömma min tång när jag får nytt PB…….

Har sen också börjat samla ihop ett ordentligt gäddmete-kit till.
Lyckades fixa ett nytt Berkley Transmitter 12 fot 2,75 LB karpspö.
Känns riktigt hett!!!

Brink har sen en rulle han vill sälja till mig. Skall se om det är något att ha. Isåfall är kitet klart!! Skall användas vid åmete för att komma fritt från vassen. Om det bara kan sluta regna så att åarna blir fiskbara igen så j-lar!!

SKITFISKE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar