Summa sidvisningar

söndag 21 december 2008

081219 Nytt ställe utan fisk

En kollega berättade om ett nytt ställe där det tydligen fångats gäddor på upp till ca 10kg.
Efter lite googling på nätet hade jag hittat det och med hjälp av GPSen körde jag dit en sväng efter jobbet.
När jag kom dit såg allt väldigt lovande ut men trots detta hade jag inte ens ett napp.
Det kanske är för sent när ett ställe redan kan hittas på nätet????
Har jag hittat det har väl halva Sverige oxå hittat det….

Besviken körde jag hemåt och passade då på att stanna till i nedre delen av G-ån. Eftersom klockan var ganska mycket hann jag bara fiska i ca 5 minuter innan det var helt mörkt…….

Inte heller här blev det någon fisk.
Tyckte dock att båda ställena jag fiskade på idag har potential för ganska stor gädda.

Nästa mål är att höja mitt PB på gädda. Får se när det händer? Får nog se till att börja fiska på lite nya ställen då jag tror att det inte finns större gäddor i F-ån än den jag fick häromdagen…..

Ha d!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar