Summa sidvisningar

söndag 26 juni 2022

KARPTÄLT

 Köpte ett karptält från FOX för ett tag sedan. Det var efter malfiske i Roskilde :-)

 




Ni ser varför? Jag kände mig lite ”utanför”. Dock försvann den känslan när jag var den enda som fisk fisk ;-)

Tillbaka till bivvyn…..

Har dock inte packat upp det förän nu :-)

Det är ett FOX one man bivvy.



Vet inte vad skillnaden är när det gäller bivvy eller brolly men bryr mig inte. Googlar och förstår inte skillnaden. To be continued….

Min bivvy har iallafall ett extra skin för dåligt väder. Verkar bra‼!

Tog tiden när jag monterade det först gången och det tog 10 minuter. Helt ok‼!

Skall användas nästa gång jag inte fiskar på plats 7 hos Simon.

Var faktiskt rymligt!





Recension kommer efter första riktiga testet.

 

SKITFISKE‼!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar