Summa sidvisningar

lördag 23 mars 2013

ISKALL HÅRDSATSNING

Förra helgen grävde jag ju fram isprylarna igen :-)
Nu har jag kommit fram till att jag skall göra en storsatsning så länge isen ligger kvar.
Så nu kommer jag att jaga tjockisar på isen istället för på nattklubbarna ;-)

Inbillar mig att solen väcker gäddorna till liv trots kylan.
Rätt eller fel? Det får mitt fiske visa :-)
Naturligtvis hade jag hellre stått i båten med ett jerkspö i handen men eftersom vädergudarna vill något annat så är det bara att foga sig efter det :-)

Går ju inte att komma ifrån att isfiske är väldigt avslappnande samt väldigt spännande!

Planen imorgon är att vara på plats när solen går upp och sen hårdköra hela dagen.

Jag vill fånga en redig gris och skall göra vad jag kan för att lyckas‼!

Stefan hänger nog på lite senare under dagen när han vaknat upp ur sin skönhetssömn :-)

Fick även en kommentar om min gäddbuff från Fredrik Blom som har bloggen
Det var på hans blogg jag hittade den coola gäddbuffen. Tack igen ;-) Den är grym!

Nu skall jag försöka sova lite innan det bär av ut på isen‼

SKITFISKE PÅ MIG‼‼!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar