Summa sidvisningar

tisdag 8 mars 2011

ÖPPET VATTEN…….

Har varit runt och kollat lite och även gjort några provkast. Dock inget som kan räknas in under fisketurer.

Med facit i hand kanske man skulle kunnat få till ett par isturer till men varför riskera att bada när man klarat sig hela vintern :-) Men om det finns is till helgen så kanske…….

Är dock ganska trött på att asa runt på alla isprylar. Det har varit en grym säsong för mig så jag håller här och är nöjd(tror jag).

Nu är det dags för jerkprylarna att få bekänna färg.

Imorgon efter jobbet blir det lite fiske. Hoppas på tunggung!!

Skall besöka stället som gav mig mitt jerk PB på 9,2 kg för ett par år sedan. Där finns fler av samma size!!

Dags att gå vidare och blicka framåt istället för bakåt!!

Om någon som läser detta vet var man kan hitta skruvar till gaveln för en Ambassadeur 5501 så låt mig gärna veta. Dessa förkromade mässingsskruvar börjar bli riktigt slitna på min rulle. Det blir svårare och svårare att lossa dom vid service. Snart är dom helrunda. Trodde det var M2,5 x 6mm men så verkar det inte vara?? Någon som vet?

Vill även tacka för alla trevliga kommentarer på bloggen. Har inte lärt mig hur jag svarar var kommentar men det kommer väl. Som ni sett så har senaste tiden mest gått åt till fiske och inte så mycket åt bloggen. Har inte haft så mycket tid att skriva. Skall försöka bli flitigare framöver.

SKITFISKE (på mig i morgon)!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar