Summa sidvisningar

lördag 26 februari 2011

110201 3WD och FF

För några dagar sedan var jag ute på ytterligare ett ispass.
Satsade ordentligt och körde med ett par betesfiskar av modell XXL.
Trots ett riktigt seriöst försök blev resultatet inte som önskat……
Inte ett enda nafs eller stirr. Vad är det som händer? Trots ett par fina fiskar nu i vinter har de flesta passen varit riktigt dåliga.
Då snön nu är mer eller mindre borta så har jag varit tvungen att ”ställa på” sommarkärran igen.
Funkar ganska ok med singelsits men det är lite trångt.
Har även en Urban Jungle tvillingvagn med punktering som jag funderar att fixa till och göra om till fiskekärra med spöhållare osv. Samma som bilden men fasta framhjul.
Kommer att göra alla mammor avundsjuka.

Då jag har lite (läs skitmycket) att fixa hemma blir det paus ett tag tills tiden och suget kommer tillbaka.

Annars har jag börjat fundera en del på Norgeturen senare i år.
Hade varit coolt med ett helt paket från CWC. Spö, rulle och lina……..
Inte omöjligt att det blir så.

SKITFISKE!!!

Totalt antal gäddfisketurer från isen i år : 8
Totalt antal gäddfisketurer i öppet vatten  i år : 0
Övriga fisketurer:0
Antal gäddor: 9
Årsbästa (Gädda): 7,8kg 101cm 110106
IS PB (Gädda): 10,2kg 101218
JERK PB (Gädda): 9,2kg 090312
METE PB (Gädda) 9,4kg 101107

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar