Summa sidvisningar

söndag 2 januari 2011

110102 HELDAG MED KLENT RESULTAT

Var på plats samtidigt som solen gick upp och fiskade hela dagen.
Hade ett hugg på en ganska stor ruda tidigt på dagen som kändes riktigt bra men den släppte precis vid hålet

Såg sen på filmen att mothugget jag lyckades få till knappast var värt att kallas mothugg.....

Hade sen ytterliggare ett hugg som slutade med en stulen mört.
Förutom detta var det stendött!!!

Ganska klent resultat på 2 man (en stund var vi tom 3 stycken) som fiskade en hel dag….

Om man kollar på de andra bloggarna verkar det inte bara ha drabbat oss.

Hoppas det ”kommer igång” snart igen.

Fick dock testat min nya stol som jag köpte på Sportfiskegiganten häromdagen.

Lite klumpig att dra med sig men riktigt bekväm att sitta i. Och det gjorde man ju nästan hela dagen……
Får lätt 4 gäddor av 5.

Nu får fisket vila några dagar så kan jag jobba lite med mitt badrum istället.

Sen kör vi på igen!!!


Totalt antal gäddfisketurer i år : 1
Övriga fisketurer:0
Antal gäddor: 0
Årsbästa (Gädda):
IS PB (Gädda): 10,2kg 101218
JERK PB (Gädda): 9,2kg 090312
METE PB (Gädda): 9,4kg 101107

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar