Summa sidvisningar

tisdag 27 september 2022

Bait boat x 3

 

De som känner mig vet att jag sällan nöjer mig med en av något. Speciellt när det gäller fiske :-)

Jag började nätt med att köpa en bait boat utan GPS. Ville bara testa......



Och den var bra att jag slog till på en med GPS.... som jag inte var riktigt nöjd med :-(

Köpte då en till för att kunna byta delar och felsöka.

Sen köpte jag delar till nr 3 :-)

 

Så nu har jag 3 st bait boats!

 

2 st är redo och fungerar. Den med GPS funkar kanske inte riktigt 100% men väldigt nära. Riktigt bra att den kör "hem" med ett knapptryck!! Value for money, utan tvekan!



Den 3e ligger i bitar tillsammans med nya delar.



Skall snart montera ihop den och testa.

Är faktiskt ganska kul att mecka RC-båt :-)

To be continued ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar