Summa sidvisningar

onsdag 13 juli 2022

BAITBOAT…….

 

BAITBOAT…….

Jag har ju blivit väldigt förtjust i min baitboat och bestämde mig därför att skaffa en med GPS.

Beställde och fick hem den.



Lade sen ner en hel del jobb på att modifiera den så att den skulle bli lika bra som min andra båt.

När jag sen testade den så fungerade den inte…..

Note to myself! Testa alltid nya saker först‼!

 Fick gå ut mitt i ankdammen hemma med vadarstövlar för att rädda den jä-la båten som fastnat i en buske....



GPS-enheten verkar vara bajs. Är i kontakt med leverantören. Skall nog kunna lösas.



Har också beställt ett trådlöst ekolod som skall räcka 200meter.



Får se sen. Kan bli bra tror jag :-)

Vill ju ha en GPS-Baitboat med ekolod. Kan bli riktigt bra om jag får det att fungera.

 

To be continued :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar