Summa sidvisningar

onsdag 13 november 2013

COOLA ÖGON SOM PASSAR BUSTER JERK

COOLA ÖGON SOM PASSAR BUSTER JERK
Äntligen har jag hittat snygga ögon som passar Buster Jerk Big Bandit m.fl.

Har alltid retat mig på att jag inte haft några snygga ersättningsögon till mina Buster Jerk.

Ibland har jag inte gillat orginalögonen, ibland har ett öga trillat av och ibland har jag velat måla betena utan att hålla på att maskera runt om. Pilligt och svårt att få riktigt snyggt…….

Har letat ganska friskt utan att hitta något alternativ som jag tyckt sett minst lika bra ut som originalet.

Nu har jag löst problemet :-)

Dan Tackel (www.dan-tackel.com)har supercoola ögon med oval pupill. Inte jättebilliga men jättecoola‼

Rekommenderas varmt‼


Imorgon blir det Giganten Street fishing Challenge 2013. Hoppas på storhugg ;-)

SKITFISKE PÅ MIG‼!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar