Summa sidvisningar

torsdag 9 juni 2011

SMÅFISKET FORTSÄTTER………………..

Har sen förra inlägget varit ute 2 gånger med väldigt klent resultat L
Altså har början av Juni inte heller varit någon höjdare gäddmässigt sett.
1 tur gav inget och den andra gav en minisnipa. Ganska trist!!!!
Fruns bil är fortfarande på verkstad vilket medför att möjligheten till fiske är i stort sett obefintlig……
De två fisketurerna jag lyckats få till har totalt varat max en timme totalt….
Enligt infon jag fått skall dock  motorbytet ha påbörjats i Tisdags så chansen finns att vi snart har 2 bilar igen vilket skulle vara trevligt J

Till dess får jag ligga lågt och hålla mig till mina guldfiskar.

SKITFISKE!!!


Totalt antal gäddfisketurer från isen i år : 17
Totalt antal gäddfisketurer i öppet vatten  i år : 31
Övriga fisketurer:1
Antal isgäddor:16
Antal öppet vatten gäddor: 40
Årsbästa (Gädda): 13,1kg 110318 längd 113cm
IS PB (Gädda): 10,3kg 110301 103cm omkrets 52cm
JERK PB (Gädda): 13,1kg 110318 längd 113cm
METE PB (Gädda): 9,4kg 101107

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar