Summa sidvisningar

söndag 18 juli 2010

BARA JOBB……..

Som ni nog märker så blir det inte så mycket fiske.
Jobbar vidare här i Tyskland och det enda jag hinner är att titta lite fiskefilm på kvällarna.
Försöker ju hålla abstinensen borta så gott det går.
Har sen sist kollat på filmerna från förra inlägget här i bloggen. Båda filmerna var helt ok men i Dagbok från Söröya blev det lite större fiskar vilket alltid är trevligt. Norge verkar grymt! Planen är att tillsammans med Brink sticka dit om ett år och ta stooora fiskar på haspelutrustning. Har börjat lite nätt att leta fiskeprylar för detta. Alltid kul att leta nya fiskegrejor!! Lutar åt ABUs Sorön STX med 300meter flätlina…….


Annars rullar jobbet här i Tyskland på. Enligt planen så var det halvtid igår. 2 månader klara!! 2 more to go…..
Efter detta jobbet är planen att byta till ett vanligt jobb. Dock på samma företag. Får hoppas att jag kan hitta något som passar mig….

Vet inte riktigt vad jag vill göra när jag blir stor :-)


Har rest runt i världen sen jag började jobba efter lumpen men nu har jag bestämt mig för att sluta.
Allt har sin tid….
Ser fram emot en höst i Sverige med familjen och en hel del fiske!!!
I höst skall 10+ upp!!!!
Har fortfarande inte hört något om min Calcutta som jag skickade tillbaka….. Skall maila lite och se om jag kan få reda på något.
SKITFISKE !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar